секс знакомства украина
ukrwebcompany@gmail.com: (044) 495-45-49
E-mail:
АсМАП - ИНФОРМ
Ассоциация международных автоперевозчиков Украины
ТВ программа
"УкрАвтоКонтинент"
Номер 268 от 16.02.2013
Смотреть
Статьи
» Смотреть все
Автомаркет

низкорамную платформ -
1999' низкорамную платформ -
Дайджест
» Смотреть все
СЕРВІС АСМАП УКРАЇНИ
Деталі
Полезная информация
Польша. С 1 марта Ольштын будет закрыт для фур
В'їзд автотранспортних засобів при здійснені автомобільних перевезень на територію Туркменістану
Россия. Изменения в системе предварительного информирования
Проведено перерозподіл дозволів на виконання перевезень вантажів транспортними засобами територією Угорщини у 2013 році.
» Смотреть все
Информация по странам
» Смотреть все
Контактная информация

ukrwebcompany@gmail.com (044) 495-45-49 (многокан.)
E-Mail: ukrwebcompany@gmail.com

Закон про автотранспорт: бути чи не бути? І коли?..

Український парламент сьомого скликання поки що не відзначається надмірною працездатністю. Втім, це зовсім не означає, що законопроекти, котрі, зокрема, покликані сяк-так пришвидшити інтеграцію нашої держави до євро спільноти, не готуються. Один з таких проектів нині проходить активну «обкатку» серед широкої громадськості. Йдеться про законопроект про автомобільний транспорт. Про певні проміжні висновки цього законодавчого бестселера можна говорити уже тепер.

Головним розробником документа виступає науковий інститут «ДержавтотрансНДІпроект». Показово, що тутешні експерти працюють в тісному контакті з фахівцями Євросоюзу. Адже в Україні діє спеціальна програма підтримки імплементації транспортної стратегії. Як запевняє керівник проекту «Підтримка імплементації транспортної стратегії України» Бернар Семерія, його завдання – допомогти українській владі визначитися з подальшою долею такого непростого документа. Зокрема, враховуючи досвід держав Європейського Союзу.

Такий досвід, справді, поступово переноситься на українські терени. Звісно, поки що – лише теоретично. Передусім, ідеться про спрощений механізм отримання ліцензії на право перевезень. В Євросоюзі уже давно головним критерієм тут виступає принцип доброї репутації. Втілити його в нашій державі, нібито, й нескладно. Однак, на заваді дуже часто стають численні бюрократичні перепони. От і виходить, що єдиний вихід – змінювати ситуацію законодавчо. Один з варіантів – запровадити передліцензійну перевірку.

Розповідає перший заступник директора «ДержавтотрансНДІпроекту» Володимир Агеєв:

«Поки що в проекті прописано одноетапний процес ліцензування. Щоправда, Укртрансінспекція пропонує так звану передліцензійну перевірку. Бо часто те, що заявлено при поданні на отримання ліцензії, не відповідає істинному стану справ. У інспекції ж не було важелів, як це перевірити. Тепер же такі важелі мають з’явитися. Зокрема, завдяки законодавчому запровадженню такого поняття, як добра репутація перевізника. Це поняття стосуватиметься дуже широкого спектру: фінансових питань, професійної компетенції керівників, відсутності правопорушень у галузі перевезень – щодо міжнародних угод, щодо правил дорожнього руху, щодо економічних порушень, зокрема, при оплати праці. Тобто, це – такий комплекс, котрий говорить: якщо підприємство має добру репутацію, то воно отримає безстрокову ліцензію на європейських принципах.

Я хочу до цього додати, що в нас нині працює кілька робочих груп, котрі обговорюють даний законопроект. В одну з них входять фахівці секретаріату АсМАП України. Так от, на одному з таких засідань ми вже обговорювали – як перейти від нинішнього принципу ліцензування, що не є гармонізованим, до такої ліцензії, яка згодом може бути визнана на європейському рівні. Тобто, якщо ми здійснюватимемо ліцензування за принципами, які зрозумілі для ЄС, працювати на цьому ринку підприємцям буде значно легше й комфортніше.

Нині ми маємо, нібито, такий парадокс: в ЄС усе побудовано на принципах доброї репутації, відтак, це забезпечує дуже високий рівень безпеки. Принаймні, значно вищий, ніж гарантують наші формальні вимоги, котрих маса, але вони, дуже часто, не містять головного і таку безпеку не гарантують».

З Володимиром Агеєвим солідарний і зарубіжний гість – експерт з правових питань проекту «Підтримка імплементації транспортної стратегії України» Мартін Хорселінг. Він закликає максимально швидко визначатися з подальшою долею документа. Зокрема, й тому, що в України залишається усе менше часу на імплементацію власного законодавства до норм ЄС. «Взагалі, законопроект про автотранспорт нині перебуває тільки на першому етапі своєї розробки,– застерігає пан Хорселінг. – Зробити належить ще дуже багато. Наприклад, я гадаю, що в законі має дуже чітко йтися про критерії: на підставі чого заявнику може бути відмовлено в отриманні ліцензії. На мій погляд, тут потрібно значно чіткіші формулювання і тлумачення. Саме для того, щоб такі норми могли вільно використовуватися».

Гармонізація законодавства неминуче принесе з собою і потенційне підвищення штрафних санкцій за порушення правил перевезень. Однак, і тут підприємцям не слід панікувати. Бо закладені в проект норми тепер розмежовуватимуть суми штрафів за конкретними порушеннями.

Інакше кажучи, «стригти під один гребінець» українських перевізників більше не будуть. За словами Володимира Агеєва, в новому документі буде дуже чітко прописано, що штраф, скажімо, за невеличке порушення норм праці й відпочинку буде на порядок меншим, ніж той, що присуджуватиметься за не встановлення тахографа взагалі. Залишається сподіватися, що і в інших питаннях компроміс буде віднайдено.

 

Ярослав ГАЛАТА

2013-02-19
Смотреть все
Комментарии к статье: 0

Добавить комментарий:
Имя:
Сообщение:


Обратная связь


Погода

Цена на топливо в Украине

Перевозки

Цена на топливо в мире

Пробки

Прогноз погоды в Киеве » Украина Цены на бензин Стоимость топлива по странам мира Пробки на Яндекс.Картах
Все права защищены © Перепечатка материалов разрешена только при условии размещения ссылки на сайт!