секс знакомства украина
ukrwebcompany@gmail.com: (044) Продажа сайта,ссылки,реклама
E-mail:
АсМАП - ИНФОРМ
Ассоциация международных автоперевозчиков Украины
ТВ программа
"УкрАвтоКонтинент"
Номер 293 от 10.08.2013
Смотреть
Статьи
» Смотреть все
Автомаркет

 МАЗ 5433
1988' МАЗ 5433
Дайджест
» Смотреть все
СЕРВІС АСМАП УКРАЇНИ
Деталі
Полезная информация
Отримано додаткову квоту дозволів Білорусії, Киргистану, Грузія, а також Греції
Польша. Новая трасса вокруг Ольштына сократит время пути до границы с Калининградской областью
Беларусь.Унифицированы минимальные требования к автозаправкам на магистралях
Казахстан. В стране выросли штрафы за нарушение автоперевозчиками правил разрешительной системы
» Смотреть все
Информация по странам
» Смотреть все
Контактная информация

ukrwebcompany@gmail.com (044) Продажа сайта,ссылки,реклама (многокан.)
E-Mail: ukrwebcompany@gmail.com

УТС на сторожі автомобілістів

Завтра відбудуться громадські слухання стосовно нової редакції законопроекту «Про автомобільний транспорт». В обговоренні цього надважливого документа активну участь прийматимуть і фахівці УТС.

 

Український транспортний союз уже кілька років поспіль працює над удосконаленням законодавства, що регулює діяльність у сфері автомобільного транспорту. Завдяки співпраці із профільними комітетами Верхової Ради України та іншими компетентними органами (як то – структури в уряді та АП), представникам УТС, подекуди, вдається вирішувати важливі для галузі питання. Більше того, фахівці цієї організації  є учасниками майже всіх робочих груп при Міністерстві інфраструктури, котрі так чи інакше, причетні до написання «правил гри» для вітчизняних автомобілістів. Сьогодні, у переддень громадського розгляду законопроекту «Про автомобільний транспорт», це – надзвичайно важливо…

 

«Вантажне» законодавство

 Що стосується покращення роботу транспортників, то тут УТС має досить непоганий результат. Зокрема, чимало зусиль довелося витратити на вдосконалення  законодавства у сфері міжнародних вантажних перевезень. Як зазначає генеральний секретар Українського транспортного союзу Петро Главацький, до скрині «добрих справ» УТС можна зарахувати збереження нульової ставки ввізного мита (замість пропонованих 12 відсотків) на сідельні тягачі, рефрижератори та контейнери (Закон України «Про митний тариф»).

«Це зміни до Податкового Кодексу, які були внесені із урахуванням зарубіжного досвіду використання ставки ПДВ при здійсненні міжнародних перевезень, – пояснює Петро Главацький. – Також  члени УТС разом із фахівцями АсМАП України брали участь у розробці та ухваленні нового Митного кодексу, який відіграє у роботі перевізників важливу роль».

 

 

Під пильним оком Транспортного союзу перебуває і Закон № 11260 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів», ухвалений у першому читанні.

Проект  цього  закону передбачає  введення утилізаційного збору, який перевищує вартість автомобіля, що ввозиться. «Він не відповідає фактичним затратам на утилізацію транспортного засобу. Тому без перебільшення можна говорити, що ухвалення цього документу в тому вигляді, в якому він був ухвалений у першому читанні, поставить на межу виживання всіх українських перевізників», -  зауважив Петро Главацький.

Щоб не допусти введення цього абсурдного податку, Український транспортний союз разом із АсМАП України звернулися до профільного Комітету Верховної Ради із конкретними пропозиціями: виключити із переліку транспортних засобів, на які розповсюджується податок на утилізацію, сідельні тягачі та бортові автомобілі.

 

«Пасажирське» лобі

Крім того, УТС активно працює над удосконаленням нормативної  бази, що регулює діяльність пасажирських автоперевізників. Йдеться про постанови Кабінету міністрів № 1081 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» та № 176 «Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». А ще – про наказ Мініфраструктури № 75 «Про затвердження Порядку організації регулярних, нерегулярних і маятникових перевезень пасажирів автомобільним транспортом у міжнародному сполучені».

За словами генерального секретаря УТС Петра Главацького, в усіх робочих групах зі створення цих документів враховувалися майже всі  пропозиції та ініціативи представників Транспортного союзу.

 

На сторожі автомобілістів

            Новий закон, на переконання транспортників, передбачає європейський підхід до розвитку галузі. Головними складниками мають стати відмінна репутація, стійка фінансова позиція перевізника та кваліфіковані спеціалісти. Разом із новаціями, які запропоновані розробниками, робочій групі вдалося зберегти і вже існуючи досягнення, які закріплені у чинній редакції закону «Про автомобільний транспорт».

            Серед принципових новацій, які запропоновані новою редакцією закону – введення поняття допуску до ринку автоперевезень. Річ у тім, що не так давно в нашій державі було скасовано ліцензування на таку діяльність, як вантажні перевезення. Відміна цього дозвільного бар’єру призвела до значного демпінгу на ринку міжнародних перевезень та зростання кількості безконтрольних перевезень.

«Допуск до ринку – це механізм, котрий, з одного боку, схожий на ліцензування, але з іншого – він визначає відповідні вимоги, яким перевізник має відповідати, щоб мати допуск до міжнародних перевезень, – пояснює Петро Главацький. – До речі, подібні законодавчі норми щодо допуску до професії існують в багатьох європейських країнах, чий досвід ми вивчали. Зокрема, в деяких державах, з якими Україна нині домагається введення бездозвільної системи. А ті держави, які погоджуються на бездозвільний режим (а це, зокрема, – Польща, Латвія, Литва), якраз у першу чергу цікавляться: як в нашій країні здійснюється допуск до ринку перевезень».

Чимало суперечок точиться і навколо регулювання діяльності експедиторів. Для багатьох перевізників – це чи не найболюче питання. Адже кількість так званих компаній-одноденок і шахраїв у цій царині – не бракує. Враховуючи відсутність ліцензування цієї діяльності, експедиторами зараз може бути будь-хто. Щоб змінити ситуацію, представники УТС запропонували ввести реєстр експедиторів та визначити норми, яким мають відповідати ці підприємці. На жаль, серед них також вистачає лобістів, відтак поки що невідомо: чи вдасться на законодавчому рівні відстояти, скажімо, запровадження грошової застави для експедиторських компаній. Але робота така нині також проводиться.

 

Ольга ІВАНОВА

2013-05-21
Смотреть все
Комментарии к статье: 0

Добавить комментарий:
Имя:
Сообщение:


Обратная связь


Погода

Цена на топливо в Украине

Перевозки

Цена на топливо в мире

Пробки

Прогноз погоды в Киеве » Украина Цены на бензин Стоимость топлива по странам мира Пробки на Яндекс.Картах
Все права защищены © Перепечатка материалов разрешена только при условии размещения ссылки на сайт!